טיולי ג׳יפים בצפון מסלולים הפעלות ומחירים קיץ 2017 פלגי בזלת

איפה אני באתר? ://טיולי ג׳יפים בצפון מסלולים הפעלות ומחירים קיץ 2017 פלגי בזלת

טיולי ג׳יפים בצפון מסלולים הפעלות ומחירים קיץ 2017 פלגי בזלת

טיולי ג׳יפים בצפון עם פלגי בזלת, חווית שטח מאתגרת מגבשת ומרגשת

 

בדרך אלינו? הדפיסו קופון טיול ג׳יפים 150 ש״ח הנחה לג׳יפ – לחצו כאן להדפסה

פלגי בזלת מפיקה טיולי ג׳יפים ומשחקי שטח מאתגרים המתאימים לכל עונות השנה כפעילות יום או לילה בגשם בשמש ואפילו בשלג, טיולים אלה מיועדים לזוגות, משפחות ואירועים פרטיים מכל הסוגים החל מגיל חצי שנה ואילך. טיולי הג'יפים יכולים להתקיים בג'יפים פתוחים או סגורים כאשר אנו ממליצים על ג'יפים פתוחים כדי לחוש את הטבע במלא העצמה, אנו שומרים על בטיחות מעל הכל ולכן אנו מבוטחים בביטוחים הרחבים ביותר בתחום. אנו מציעים לכם לבחור בטיול המתאים לכם ולבוא ליהנות מחוויית שטח עוצמתית לפי בחירתכם

טיולי ג׳יפים ביום – טיולי פריחות וטיולי מיםטיול ג׳יפים עם מים ג׳יפ חוצה נחל פלגי בזלת

טיולי הג׳יפים ביום לוקחים אתכם בדרכים צדדיות אל עבר מרחבים פתוחים עם נקודות תצפית לגליל העליון, הגליל התחתון, הכנרת והגולן. המדריך המלווה את הטיול מכיר כל פינה ואבן ויכול להתאים עבורכם את הטיול לפי תחומי העניין שלכם, טיולי פריחה קיצית או אביבית בהם נכיר את שמות הפרחים וסיפור חייהם המעניין, טיול אל מקורות מים צוננים עם אפשרות להשתכשך ולהתרענן בימות הקיץ החמים, טיול נהיגת שטח מאתגר דרך טיפוס על סלעים, עליות וירידות וסבך צמחייה או טיול המחפש לפגוש ציפורים מיוחדות וחיות בר נוספות.

טיולי היום מתאימים לכל אחד מגיל חצי שנה ועד סבים, סבתות ונכים, אנו יודעים להתאים את המסלול עם השילוב המושלם עבור כל קבוצה, טיולי שטח הרפתקניים לאוהבי אקשן במסיבת רווקים\ות או אירוע למשפחות עם מגוון גילאים רחב.

 

טיול עששיות וספארי לילה

מדוע כדאי לצאת לטיול לילה? הטבע מתעורר לחיים אחרים אחרי רדת החשכה, בעלי חיים אשר פעילים בשעות הלילה יוצאים לחפש מזון ומים, מקים פלגי בזלת ומדריך מנוסה מזה 20 שנה אבנר סליטרניק וצוותו ידריכו אתכם בטיול לילה מרתק, אבנר והצוות מכירים כל פינה ואבן ויודעים למצוא את מקום הימצאן של חיות הבר הליליות, הג'יפ מאובזר בציוד מיוחד עבור טיולי הלילה: זרקור חזק על גג הג'יפ כדי שלא תפספסו שום דבר, כמו כן נמצאים בג'יפ תאורה אולטרה סגולה מיוחדת לצפייה בזוחלים ואמצעי לייזר להדגמה והצבעה גם על שמי הכוכבים.

טיול עששיות יכול להתקיים באזורים שונים בין דגניה לכנרת, טיול העששיות עם ג'יפ או בלעדיו לפי בחירתכם.

טיול ספארי לצפייה בבעלי חיים מתקיים בבקעת בית צידה או בערבות הגולן.

טיולים אלו יוצאים בעונה החמה בין פסח לסוכות והם כוללים תה צמחים ופרות העונה, ניתן לשלב קומזיץ עם מחצלות ופינוקים נוספים בתוספת תשלום ותיאום מראש.

טיול לילה מתאים לכולם, בכל גיל ניתן ליהנות מהרפתקת לילה מסעירה, כאשר אתם בטיול משפחתי לצפון ומחפשים פעילות מיוחדת לערב לפני שהילדים הולכים לישון ספארי לילה הוא המקום עבורכם, אם אתם נמצאים במסיבת רווקים\ות ורוצים לצאת לחוויה מסעירה שלא תישכח לעולם ספארי לילה בשילוב עם קומזיץ ופינוקים יכול להיות בילוי מושלם.

העונה המרתקת של טיולי הלילה החלה צפו בשועל צעיר וסקרן בספארי ליילי :

טיולי זריחה וטיולי שקיעה

מתי בפעם האחרונה עצרתם להתבונן במתנה היומיומית אותה נותן לנו הטבע? שעות הזריחה או שעות השקיעהטיול ג׳יפים על רקע שקיעת השמש מעל אגם הכנרת פלגי בזלת

טיול שקיעה מתחיל כאשר השמש עדיין בשמים ונותנת לכם הזדמנות להציץ מה קורה בטבע כאשר הלילה מתעורר ואיתו מגוון בעלי חיים יוצאים ממחבואם כאשר האוויר הופך מעט קריר והאדמה אינה לוהטת, נצפה בשקיעה מתצפית מרהיבה ונאזין לטבע המשתנה בשעתו הערה ביותר. הכול רוחש ובוחש עם רדת החושך, נתמקם במקום מתאים כדי לצפות בחיות הלילה המקדימות, שועלים, תנים ומיני זוחלים.

טיולי זריחה לאמיצים במיוחד, הטיול מתחיל בחשכה וניתן לצפות בבעלי חיים ליליים עושים סיבוב אחרון לפני עלית החמה, נצפה בזריחת החמה הנותנת מיצג מהפנט ומשתקפת בכנרת, טיולי זריחה מתאימים במיוחד לימי קיץ חמים הטיול מתחיל בבוקר קריר ומרענן.

תמיד ניתן להתאים את הטיול לבקשותיכם, לכן אל תהססו וצרו קשר, בואו ליהנות מרגעים נדירים של הטבע אותם לא פוגשים בחיי היומיום.

אירועים מיוחדים וטיולי משפחות

חגיגת יום הולדת בטיול ג׳יפים

אירוע פרטי בשטח המשלב טיול בג'יפ היא דרך מקורית, מגבשת וכיפית במיוחד לכל אירוע. טיול יום הולדת לסבא או לנכדה, טיול מסיבת רווקים\ות, טיול בני דודים, טיול משפחות חברים ועוד. את הטיול הזה אנו יכולים לעזור לכם להכין לפי תחומי העניין שלכם ובקשותיכם, ניתן לשלב בטיול חידות, סיפורים, ארוחה, משחק, מתנה או כל פעילות אחרת המתאימה לקבוצה שלכם, אנו מכירים את הדרכים, את הטבע וההיסטוריה סביב ויכולים יחד לבנות אירוע ייחודי שלא ישכח.

טיולי ג'יפים הינה דרך ייחודית לחוות אחד את השני ואת הטבע, פלאי הבריאה נמצאים במרחק נגיעה מאיתנו כאשר אנו יחד בחברה טובה חולקים את העוצמת הרגע יחד, זהו אחד הרגעים שלא ישכחו לעולם. כדאי לצאת לבקר בטבע האינסופי ברגעיו הקסומים ביותר, בואו ליהנות מחוויה מטיול ג'יפים עם מדריכים מנוסים באווירה טובה ונינוחה.

 

 

By | 2017-07-17T18:58:26+03:00 מאי 24th, 2017|טיולי ג׳יפים ומשחקי שטח|סגור לתגובות על טיולי ג׳יפים בצפון מסלולים הפעלות ומחירים קיץ 2017 פלגי בזלת
שינוי גודל גופנים