חברות טיולי ג׳יפים מומלצות בצפון

איפה אני באתר? :/, כללי/חברות טיולי ג׳יפים מומלצות בצפון

חברות טיולי ג׳יפים מומלצות בצפון

10 חברות טיולי ג׳יפים בצפון חלוקה לאזורי פעילות

הצפון הוא אחד האזורים היפים ביותר של ישראל, המציע כר נרחב של אפשרויות לחובבי טיולי הג'יפים. חברות טיולי ג'יפים מציעות שירותי הדרכה ומאפשרות בחירה מתוך המסלולים הטובים והיפים ביותר בארץ. מלבד זה קיימות גם חבילות טיולים לסופי שבוע, לחגים, או לחופשות.

מאמר זה מציג את רשימת חברות טיולי הג'יפים בצפון, המארגנות טיולים לזוגות, למשפחות, לקבוצות או לתיירים. כך תוכלו ליהנות מטיול הכולל את המסלולים הטובים ביותר בנופים המרהיבים של הצפון עם אטרקציות מהנות, וחוויית שטח חסרת פשרות מבחינת סטנדרטים של שירות ומקצועיות.

מתכננים טיול ג׳יפים? התקשרו 052-2417852

1.פלגי בזלת – טיולי ג׳יפים ימי גיבוש וכיף

פלגי בזלת היא חברה ותיקה המוציאה טיולי ג׳יפים ומפיקה ימי גיבוש וכיף מעל 20 שנה. החברה מפעילה מספר ג׳יפים כולל ג׳יפ 9 מקומות והיא מוציאה טיולי ג׳יפים ברמה גבוהה ומקצועית. האיש מאחורי ההגה הוא אבנר סליטרניק מורה דרך איש שטח בוגר לימודי ארץ ישראל ומורה דרך מוסמך. אבנר מכיר כל צמח חיה וסלע בשמו ויודע היכן לראות מחזות עוצרי נשימה של טבע פראי. החברה מציעה טיולי יום המתאימים לעונה טיולי ספארי לילה ופעילות עששיות. משחקי שטח עם ובלי ג׳יפים ועוד. טיולי הג׳יפים הם רק הפלטפורמה והחברה לא מפסיקה להוביל את השוק התיירות עם משחקי שטח אינראקטיבים למשפחות וקבוצות. כמו המרוץ בגולן משחק ג׳יפים יחיד מסוגו בארץ, time 2 escape – מרחב בריחה בשטח, ושפע הפקות תוכן לימי גיבוש וכיף המשלבים טכנולוגיה מתקדמת יחד עם אדרנלין גיבוש וכיף.

אזור פעילות: הכנרת ורמת הגולן אתר אינטרנט טלפון 052-2417852

קבוצה בטיול ג'יפים חונה לתצפית ברמת הגולן, פלגי בזלת

קבוצה בטיול ג'יפים חונה לתצפית ברמת הגולן, פלגי בזלת טיולי ג׳יפים

2.טיולי ג׳יפים – ארץ הגליל

ארץ הגליל, מתחם תיירות גלילי באמירים מציע אירוח מפנק בצימרים וטיולי ג׳יפים בגליל. טיולי הג׳יפים עוברים בנופי הגליל העליון עם תצפיות מראשי ההרים ומעבר בבוסתנים נחלים מעיינות ועוד שכיות חמדה גליליות. היתרון במתחם תיירות כזה הוא שניתן לרכוש חבילה כוללת של נופש. באמירים ובסביבה תמצאו מספר אטרקציות מסעדות ושפע מסלולי טיול ברגל או באופניים.

אזור פעילות: הגליל העליון אתר אינטרנט טלפון: 050-5821621

 

3.ג'ימי ג'יפ בע"מ

ג'ימי הוא דמות ציורית מוכרת בצפון, וידוע כמייסד ענף טיולי הג'יפים בצפון. החברה שבבעלותו מציעה טיולי ג'יפים ואטרקציות ספורט אתגרי המתאימים לקבוצות ומשפחות. מסלולי הטיולים עוברים בנופי חמד נסתרות של רמת הגולן, ומספקים הצצה למעיינות, מקווי מים, נחלים, ונופים מרהיבים. הטיולים כוללים נסיעות ג'יפים בנופים הפראיים הלא מוכרים של רמת הגולן, אל פינות חמד נסתרות שהגישה אליהן אפשרית ברגל ובג'יפים בלבד. טיולי הג'יפים של ג'ימי מציעים נסיעה בג'יפים פתוחים, בעלי גג המספק צל, והמתאימים לנסיעה של שבעה מטיילים, חובבי טבע פתוח. טיול זה אידיאלי למשפחות, לקבוצות ולתיירים כאחד.

גג הג'יפים ניתן להסרה, על מנת לערוך היכרות באמצעות פנסים, עם חיי הלילה של חיות הבר בגולן, כגון צבאים שועלים או תנים.

אזור פעילות: רמת הגולן אתר אינטרנט טלפון: 053-9429261

חציית נחל בנהיגה מאתגרת ומהנה בטיולי הג'יפים של פלגי בזלת

חציית נחל בנהיגה מאתגרת ומהנה בטיולי הג'יפים של פלגי בזלת

 

 

4.קארטינג האגם טיולי ג׳יפים, אטרקציות רייזרים וקרטינג בגליל

החברה מציעה לחובבי נהיגת השטח העצמאיים, צעירים מעל גיל 17, משפחות או קבוצות, חוויית נהיגה אתגרית בלתי נשכחת. הנהיגה במסלולי הטיולים מתבצעת באופן עצמאי, בשיירה מסודרת אחרי המדריך. לילדים מעל גיל חמש מוצעת אפשרות לשבת בכיסא ליד הנהג. המסלולים המוצעים כוללים נסיעה בגליל המערבי, בשבילים בטוחים המתחילים באגם מונפורט וממשיכים בנופים עוצרי הנשימה של הצפון. הטיולים מתאימים כימי גיבוש לקבוצות עובדים, והם יכולים לשמש גם כמתנה מקורית לימי הולדת, או כשמתכננים נופש משפחתי. חברת רייזרים וקרטינג בגליל מציעה לקהל לקוחותיה חוויית אטרקציה ייחודית, של נהיגה ברכבי קרטינג ממוגנים, על מסלולי ירידות, עליות ופיתולים. תוכלו ליהנות מפעילות אקסטרים מרגשת, ממש כמו נהגי מרוצים מקצועיים, בשילוב עם נופי הטבע היפהפיים של הצפון. המקום פועל בכל ימות השבוע, בין השעות 10:00 ל-19:00.

אזור פעילות: גליל מערבי אתר אינטרנט טלפון: 053-9425819.

 

5.אטרקציה – דני ג׳יפ

דני ג׳יפ היא חברה ותיקה המוציאה טיולי ג׳יפים באזור הצפון. החברה מציעה טיולי ג׳יפים בשילוב אטרקציות ותוספות. יש להם חבילות המתאימות למשפחות כמו טיולי ג׳יפים במסלולים נבחרים בצפון הארץ. וימי גיבוש וכיף לקבוצות המשלבים פעילות רכובה על גבי רכבי שטח יחד עם פעילות הגיבוש לבחירת הקבוצה כמו למשל פיינטבול סדנת שטח ועוד. ניתן להזמין תוספת של ארוחה בשטח או תוכן לפי הצורך של הקבוצה.

אזור פעילות גליל מזרחי ועמקים אתר אינטרנט טלפון: 050-5503717

הג׳יפים של פלגי בזלת בחנייה במצפה עם נוף מרהיב

פלגי בזלת טיולי ג׳יפים

6.מסע באיזי

חברת מסע באיזי מציעה חוויה מרתקת הכוללת אטרקציות המתאימות למשפחות או לקבוצות. מסלולי הנהיגה מאפשרים טיולים בין המטעים במושב, בצל הנוף של גבעות רמת הגולן, בטיול לעמק החולה עד לרמת הגולן. תוכלו ליהנות מנהיגה על טרקטורונים, ריינג'רים או מיני-ג'יפונים, לחצות את נהר הבניאס ולצפות בנופים הנהדרים של בקעת הלבנון ועמק החולה. מסע באיזי מציעה טיולים ייחודיים ומהנים המתאימים גם לאוהבי הטיולים חסרי הניסיון בנהיגה בג'יפים. בטיול נעשה שימוש ברכבים בטוחים ומעולים, המיועדים במיוחד למסעות חווייתיות של נהיגת שטח בכל תקופה בשנה. הטיולים מותאמים לימי כיף של זוגות ושל משפחות, וניתן גם לערוך ימי גיבוש לקבוצות עובדים. בימי הקיץ, חובבי טיולי מים יוכלו ליהנות משכשוך במי הנחל הצוננים.

אזור פעילות: עמק החולה אתר אינטרנט טלפון: 053-9426558

 

7.אטרקציה גליל ג'יפ

חברת גליל ג'יפ מציעה טיולי ג'יפים מהנים בנופי טבע פראיים, הכוללים אטרקציות המתאימות למשפחות עם או ללא ילדים, ולקבוצות של עד עשרים מטיילים. ניתן להזמין אירועים וטיולים בהתאמה אישית לימי גיבוש, ימי הולדת, ימי כיף ומסיבות. הטיולים של גליל ג'יפ מאפשרים היכרות עם השטח בנהיגה על ג'יפים X44 המתאימים לשישה אנשים, כולל הנהג. חובבי האקסטרים יכולים ליהנות מנהיגה עצמאית או מנהיגה בליווי מדריך מיומן. יש לציין כי דרגות הקושי של הטיולים מותאמות באופן אישי למטיילים. חובבי טבע פראי יוכלו לערוך היכרות קרובה עם הנופים שאותם ניתן למצוא רק בגליל, תוך נהיגה שתחילתה ביישוב גרנות שבגליל המערבי, הסמוך לשפע שמורות טבע יפיפיות, כגון אגם מונפורט ושמורת בצת. בהמשך ניתן לנהוג במסלולים הכוללים עליות וירידות תלולות, שבילי עפר, ולעתים ניתן יהיה לנופף לשלום למרעי הבקר המטיילים אף הם במקום. כל מסלולי הטיול נמשכים עד שעה וחצי. מסלולי טיולים קצרים מתחילים ביישוב גרנות, דרך עכברה ומסתיימים באבן מנחם. המסלולים הארוכים ממשיכים עד לנטועה. בדרך ניתן יהיה לקיים תצפית מרשימה לנופים של מעלות תרשיחא, צוקי נחל כזיב, ראש הנקרא, הר מירון, נהרייה, והים התיכון.

אזור פעילות: גרנות בגליל המערבי. אתר אינטרנט טלפון: 053-9425810.

בגולן יש הרבה להקות של צבאים, בטיול ג'יפים של פלגי בזלת אפשר לפגוש אותם מקרוב

בגולן יש הרבה להקות של צבאים, בטיול ג'יפים של פלגי בזלת אפשר לפגוש אותם מקרוב

8.טרקטורוני היער והגולן

החברה מציעה חוויות מהנות המאופיינות בטיולים מגוונים בנופים יפהפיים, הנערכים מסביב לשעון, כולל בלילה, ביום, בשקיעה או בזריחה. מסלולי הטיול יוצאים ממושב רמות נפתלי וממשיכים עד לאזורים השונים ברחבי הגליל העליון ורמת הגולן, כולל רכס הרי נפתלי, עמק החולה, מעיינות גוש חלב, נחל דישון, והמעיינות החמים. חברת טרקטורוני היער והגולן מציעה לקהל לקוחותיה טיולי ריינג'רים RZR; טיולי טרקטורונים; טיולי ג'יפים; טיולי באגי; ואטרקציות המתאימות לקבוצות עובדים שיוצאים לימי גיבוש; קבוצות שמעוניינות בימי כיף באווירה אחרת; וזוגות ומשפחות המעוניינים לחגוג אירועים מיוחדים, לערוך מסיבות מקוריות בטבע או לצאת לטיולי שטח מהנים, בליווי מדריכים מיומנים. הטיולים יכולים להימשך בין שעה לבין יומיים, בהתאם להעדפה האישית, ובעת הצורך כוללים לינת שטח וארוחות. בנוסף ניתן להזמין סיורים ביקבי בוטיק מקומיים, לערוך סדנאות, לבקר במחלבות צאן, וליהנות מכל האטרקציות המבוקשות באחד האזורים המרהיבים של ישראל.

אזור פעילות: רמות נפתלי, הגליל העליון. אתר אינטרנט טלפון: 053-6130714.

 

9.טיולי ג'יפים בארץ הגליל

החברה מציעה חוויית טיולי שטח בלתי נשכחת. הטיולים נערכים בנופי הגליל הפסטורליים, בליווי מדריכים מקצועיים, כולל מדריכים דוברי אנגלית. בואו ליהנות מטיולים מרתקים בג'יפים המכילים שבעה נוסעים, מדריך ונהג, ולתור את הנופים הפראיים היפהפיים של הצפון. 'טיולי ג'יפים ארץ הגליל' מציעים למזמינים בחירה מתוך שפע מסלולים מותאמים אישית, הכוללים ספארי-לילה, ספארי-יום, טיולי אקסטרים, טיולי מעיינות, או טיולי שקיעה לזוגות רומנטיים. במהלך הטיולים לומדים להכיר את עמק החולה והנחלים, מתצפתים לנופים מרהיבים, ופוגשים בחיות הבר המקומיות. כל טיול נמשך בין שעתיים לבין ארבע שעות, כולל הפסקות קפה ושהייה בנקודות התצפית.

אזור פעילות: עמק החולה, גליל עליון. אתר אינטרנט טלפון: 053-9375175.

 

10.טטנקה טיולי ג'יפים

חברת טטנקה טיולי ג'יפים מציעה חוויות ייחודיות של טיולים ברמת הגולן, במסלולים מגוונים הכוללים נופים שאותם ניתן לראות רק בצפון. את הטיולים עורכים בטבע הפתוח תוך כדי לימוד ההיסטוריה המקומית ומורשת הקרב. הטיולים כוללים ביקור בנקודות תצפית אסטרטגית על סוריה ולבנון, כולל הכרת הבונקרים הישראליים והסורים הממוקמים בסמוך לגבול. ניתן להזמין את הרצאות ההדרכה בשפות הבאות: עברית, אנגלית וספרדית. אחת האטרקציות הייחודיות שמציעה החברה היא חוויית לילה לאיתור חיות הלילה של הגולן, באמצעות תאורה מיוחדת. ההתנסות כוללת תה צמחים מול המדורה, והאזנה לסיפורים לאור הכוכבים. למעוניינים, ניתן לשלב את טיולי היום עם בספארי-לילה, ליהנות מאפשרויות הקמפינג המוצעות על ידי החברה, קטיף עצמי בהתאם לעונה, ארוחות פוייקה, ושפע אטרקציות. טיולי הג'יפים מותאמים למשפחות, לקבוצות, לימי גיבוש לעובדים, ולימי כיף.

אזור פעילות: שעל, רמת הגולן. אתר אינטרנט טלפון: 052-4639037.

By | 2019-03-28T20:54:09+02:00 מאי 20th, 2018|טיולי ג׳יפים ומשחקי שטח, כללי|סגור לתגובות על חברות טיולי ג׳יפים מומלצות בצפון
שינוי גודל גופנים