מחפשים רעיון מקורי לחגוג אירוע משפחתי?

איפה אני באתר? ://מחפשים רעיון מקורי לחגוג אירוע משפחתי?

מחפשים רעיון מקורי לחגוג אירוע משפחתי?

משחקי ג'יפים: רעיון מקורי לאירוע משפחתי אקטיבי בשטח

חגיגות משפחתיות הן אירוע חד פעמי ומשמח, וכאשר מתכננים מפגש שכזה, הרצון הוא להפתיע, לרגש ולהעניק לחוגגים ואורחיהם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בנוסף לכך, ימי גיבוש ארגוניים יכולים להיות חוויה איכותית ומהנה, אם המארגן משכיל לבחור את הפעילות המתאימה. משחקי ג'יפים הם טרנד חדש ומרתק, המעניק למשתתפים חוויה מסוג אחר – לא עוד אירועים משוכפלים באולמות אירועים ולא עוד ימי גיבוש הכוללים משחקי תפקידים וארוחה במסעדה. טיול ג'יפים אקטיבי מתאים לאירועים שונים, ומתוכנן כך שהפעילויות יתאימו לקהל המשתתפים. בסופו נותרים המשתתפים עם חוויה מרעננת ומהנה, עם זיכרונות של צחוק ושל שעשוע ועם רגעים קסומים בלב נופים עוצרי נשימה.

מה האירוע שלך?

צורכי הלקוח משתנים בהתאם לנסיבות האירוע. אם ילדכם הגיע לגיל מצוות, אתם בוודאי מחפשים דרך לחגוג את המועד בצורה מיוחדת ואקטיבית שתתאים לנער ולחבריו ותעניק להם חוויה מהנה ובלתי נשכחת, ואם אתם מתכננים יום גיבוש לצוות העובדים בחברה, אתם מן הסתם מעוניינים למצוא דרך בה חברי הצוות ייהנו מחד, ויתגבשו תוך שיפור וחידוד התקשורת ושיתוף הפעולה ביניהם מאידך. לעומת זאת, אם אתם מתכננים אירוע משפחתי אינטימי, תרצו להעניק חוויה נעימה לבני משפחתכם תוך העמקת האינטימיות והקשרים המשפחתיים. אם מדובר בתיירים, אין דרך טובה מזו ללמדם על נופי ישראל, על ההיסטוריה ועל הסביבה הטבעית שלה. בחברת פלגי בזלת, המארגנת טיולי ג'יפים באזור רמת הגולן, יתאימו המארגנים את טיול הג'יפים האקטיבי לצרכיכם, כך שכל משתתף יוכל להפיק את המיטב מן החוויה.

לא רק טיול

ההבדל בין טיול ג'יפים רגיל לבין משחק ג'יפים הוא שבטיול המשתתפים זוכים ליהנות מנופים מרהיבים ומהסברים על הצומח ועל הסביבה הטבעית, בעוד שבמשחק ג'יפים המשתתפים משפיעים באופן אקטיבי על מהלך הטיול ונדרשים למלא משימות פיזיות וקוגניטיביות מאתגרות, תוך צחוק, שעשוע ואווירה מהנה.

משחק תפור לפי מידותיך

משחק ג'יפים הוא חוויה אקטיבית, כאשר המשתתפים צריכים לפתור חידות ולבצע משימות תוך נהיגה בשטח, בנופיה הטבעיים של ארץ ישראל. ניתן לשלב באירוע ארוחה בשטח, לינה ואטרקציות שונות. המשחק מהנה במיוחד, ויוצר חוויה אקטיבית וקוגניטיבית מרגשת וייחודית. האווירה הנוצרת בג'יפ היא אווירת משחק מלאת חיוכים וצחוק, והנופים הסובבים את המשתתפים חודרים עמוק לתוך הנשמה. את משחק הג'יפים ניתן להתאים לצורכי האירוע. כך, למשל, משחקי ג'יפים לאירוע של בר מצווה לא יהיו זהים למשחקי ג'יפים של ימי גיבוש לחברות הייטק.

לשם התאמת הפעילות עבור האירוע שלכם, יצטרך הצוות המארגן לדעת מה אתם אוהבים, מה אתם מתכננים ומה אופי אוכלוסיית המשתתפים. ניתן לתכנן משחק ג'יפים לאירוע משפחתי אינטימי, לקבוצת תיירים או לימי גיבוש של צוותים ושל חברות. שוו בנפשכם את עצמת החוויה של חתן בר מצווה וחבריו הנהנים ממשחק ג'יפים אתגרי ואקטיבי בשטח, או לחלופין את האינטימיות המתהדקת במשחק ג'יפים משפחתי, כאשר כל אחד תורם את חלקו להצלחת הקבוצה, והכול טובל בנופים מרשימים. הנסיעה בג'יפ במרחבי נוף ארץ ישראל היא חוויה עוצמתית כשלעצמה, וכאשר נוסף לה תבלון של משימות ופעילויות אקטיביות, החוויה מעמיקה לחדור ללב וממלאת אותו ברשמים חיים רב חושיים.

ההיצע

חברות רבות מציעות טיולי ג'יפים, מתוכן השכילו מספר חברות להציע לקהל הרחב טיולים הכוללים משימות ואתגרים. לשם התרשמות נציג לכם מספר דוגמאות:

  1. טרק ים אכזיב מציעה חוויית טיול קסומה בנופיו הירוקים של הגליל המערבי. מדריכי הטיול, שהם תושבי האזור ומכירים אותו מילדות, יובילו אתכם לפינות חמד נסתרות שרק תושבי המקום מכירים. לשהייה בנופים הקסומים מתווספת חוויה אתגרית אקטיבית הכוללת משימות ניווט וכתבי חידה. ניתן לשלב ארוחת בוקר בשטח ועוד הפתעות. טיול פעיל של כשעתיים וחצי יעלה לכם עבור שני ג'יפים סכום של 3,600 ש"ח.
  2. חברת טיולי הג'יפים פלגי בזלת לוקחת אתכם לטיולים עוצרי נשימה במרחבי הגולן ובמדרונות הרמה המשתפלים אל הכנרת, פנינת הגליל. אבנר, מקים החברה ואוהב טבע וסביבה מושבע, יספר ויסביר על הנוף, על הצמחייה ועל בעלי החיים באזור, ויידע לעניין כל מאזין ולסחוף אותו אחריו באהבתו לטבע. את החוויה תשלים פעילות המשחק שתסחוף את כל המשתתפים לאירוע מרענן ומהנה. טיול אקטיבי של שלוש שעות התפור על פי מידתכם יעלה 255 ש"ח לאדם. המעוניינים בתוספת קולינרית יוכלו לשלב ארוחה בשטח בתוספת תשלום.
  3. חברת Israel Jeep Tours מפיקה ומארגנת טיולים לנופים הקדומים של הנגב ושל המדבר כמו מכתש רמון, נחל צין, דרום ים המלח ועוד. טיול של ארבע שעות הכולל משחק יעלה לשני ג'יפים בין 2,500-2,200 ש"ח, בהתאם לפעילות המשחק שתבחרו. ניתן לשלב ארוחת צהריים בתוספת תשלום.

חוויה ייחודית, מהנה, מאתגרת ומעצימה

שהייה בטבע היא פעילות בעלת איכויות תרפויטיות מובהקות כשלעצמה, וכאשר אנו מוסיפים לכך שהייה בחברת אנשים אהובים, פעילות אתגרית פיזית וקוגניטיבית ושיתופי פעולה, נוצרת חוויה איכותית ומרגשת. הזיכרון שישאיר טיול בר מצווה כזה אצל חתן בר המצווה ובקרב חבריו ייחרת עמוק בנשמה ובלב. בנוסף לכך, אם בחרתם לציין אירוע משפחתי אינטימי בטיול משחקי ג'יפים, תזכו לשלוש שעות של הנאה צרופה, לאיחוד ולגיבוש משפחתיים. כמו כן, חברות וארגונים המחפשים רעיונות מקוריים לפעילות מגבשת מהנה, ימצאו בטיולי ג'יפים אלו את הפתרון המושלם עבורם.

משחקי ג'יפים הם טרנד חם וצומח, ואתם מוזמנים להצטרף למטיילים מרוצים רבים שכבר זכו לחוות את ההנאה בטיולים מעין אלו. את חווית משחקי הג'יפים תוכלו לחוות בכל רחבי הארץ, מן הצפון ועד הדרום. הטיולים מאורגנים על ידי מדריכים מנוסים אוהבי טבע ואדם, וההנאה מובטחת לכל משתתף. בין אם מדובר בחגיגת בר מצווה, באירוע משפחתי אינטימי, בטיול של תיירים מחו"ל או ביום גיבוש לחברה, משחקי ג'יפים הם אפשרות מצוינת לחגוג טעם, צבע, ניחוחות וחוויות מהנות. לפרטים נוספים בנוגע למשחקי ג'יפים בנופי הגולן והכנרת אתם מוזמנים לפנות לחברת פלגי בזלת, ונשמח לענות על שאלותיכם.

By | 2018-04-10T13:00:40+03:00 אפריל 10th, 2018|משחקי ג׳יפים|סגור לתגובות על מחפשים רעיון מקורי לחגוג אירוע משפחתי?
שינוי גודל גופנים