מסלול ג׳יפים מהמם לטיול של 4 שעות נחל סמך

איפה אני באתר? ://מסלול ג׳יפים מהמם לטיול של 4 שעות נחל סמך

מסלול ג׳יפים מהמם לטיול של 4 שעות נחל סמך

נחל סמך נופים,נוסטלגיה היסטורית ונסיעת שטח מרתקת ….

מסלול בדרום רמה"ג ,נתחיל בטיפוס בנחל סמך," הגראנד קניון" של הגולן… ערוץ רחב ויפה,המאופיין בסלע הגיר בגוון הבהיר לעומת השחור של צבע הבזלת .

נעלה לרמה ונגיע לקו המצוקים ,המתנשא בגובה כמה מאות מטרים בקו הכנרת .על אחד מהמוצבים הסורים שנותרו בשטח מאז 67' נערוך תצפית מדהימה על האזור ונשמע הסבר מרתק בנושא גבולות ,התיישבות וטבע .משם נתחיל לרדת לכיוון הכנרת בירידות עוצרת נשימה..(ובטוחות מאוד)

נעצור בשרידי ניסיון ההתיישבות היהודי משנת 1888 –"ביר א-שקום" ונשמע את סיפור המקום וסיפור מתיישביו המעניין .

נסיים את הטיול עם זרימת מים לשמחת כולם … בבקעת הבטיחה,האזור הנמוך ביותר בגולן.זוהי הבקעה אליה מתנקזים כמעט כל נחלי הגולן ולכן שופעת במים כל השנה . נעבור ערוצי מים זורמים ,ניסע בין צמחיית מים עשירה ,פטל ,קנה,נענע משובלת וערבה .

 

במהלך הטיול נגיע לקטע הליכה יפיפה בערוץ מים טבעי . ההליכה בערוץ מים זורמים וקרירים מוקף בצמחיית נחלים עבותה . המסלול בהובלתו של מדריך מקצועי.

בסיום ההליכה נתכבד בתה ג'יפאים משובח ופרי או עוגיות .

ג׳יפים של פלגי בזלת במעבר שטח בבטיחההליכה בנחלי הבטיחה בטיול ג׳יפים פלגי בזלתמשפחה של חזירי בר מבט מהג׳יפ של פלגי בזלתטיול ג׳יפים באזור דרום רמת הגולן פלגי בזלת

By | 2017-02-20T15:38:22+02:00 פברואר 20th, 2017|מסלולי טיול ג׳יפים 4x4|סגור לתגובות על מסלול ג׳יפים מהמם לטיול של 4 שעות נחל סמך
שינוי גודל גופנים