מה עושים עם הילדים בחופשת הקיץ 2017 בפלגי בזלת

איפה אני באתר? :/, סיור עששיות וספארי לילה, רעיונות לטיולים בצפון/מה עושים עם הילדים בחופשת הקיץ 2017 בפלגי בזלת

מה עושים עם הילדים בחופשת הקיץ 2017 בפלגי בזלת

מה עושים עם הילדים בחופש? טיולי ג׳יפים ופעילויות למשפחה בחופשת הקיץ

נתחיל עם הדובדבן: חינם בקיץ עם המשפחה

רובכם ודאי תופתעו לשמוע, שלפחות חלק מהקיץ, אפשר להעביר עם הילדים ולהשאיר את הארנק בבית! נו טוב, אולי תיקחו אתכם כמה מטבעות בשביל קרטיב. אבל את האוכל תביאו מהבית, אין צורך לפרנס את מקדונלדס. ככה כולנו גדלנו, וגדלנו יפה!

הטבע עדיין שלנו וניתן לנו בחינם, מסלולי טיול רטובים, נחלים ובריכות שכשוך לרוב ממתינים לנו ברמת הגולן.

העובדים בצוות פלגי בזלת, מכירים את הרמה כאת כף ידם! וישמחו לייעץ לכם ולהכווין אתכם למסלולי טיול רטובים, צוננים ומרעננים, שיתאימו לכל המשפחה. זה יכול להיות עם הג'יפ הפרטי שלכם או בהליכה רגלית. כמו כן, נשמח להמליץ לכם על פינות חמד המתאימות לפיקניק ולארוחה.

הרמה מציעה שפע של אפשרויות לבילוי חינם אין כסף, אז כמאמר השיר… קחו מקל, קחו תרמיל… אנחנו ממתינים לכם.

כאן תוכלו להתרשם ממסלול אפשרי בשמורת נחל יהודיה

 

בילוי רטוב לכל המשפחה עם פלגי בזלת בקיץ

קחו את הילדים ובואו מהר,

יש גם קניון אחר!

אז מדובר כמובן בקניונים, בנחלים, בואדיות ובערוצים שהטבע שרטט וחרץ לנו בתוך שכבות של בזלת וגיר ברמה היפה, עבודת אמן ממש!

פלגי בזלת מציעה מגוון טיולים מודרכים, רכובים או רגליים, חלק מהמסלולים מתאימים למשפחות עם ילדים קטנים וחלקם מתאימים למיטיבי לכת בלבד.

מסלולים קצרים בני שעתיים-שלוש המתאימים לכל המשפחה

זויתן עליון – מסלול אותו רצוי מאד להתחיל בשעות הבוקר הקרירות, המסלול חוצה ערוצי נחל הנשפכים אל הזוויתן, עובר בתוך צמחיית נחלים עבותה, מגיע לבריכת מים עמוקה ומסתיים במפל הזוויתן המרשים.

שמורת גמלא ונחל דליות – כאן ניתן לבחור במסלול רטוב המחייב הליכה במים, או במסלול היבש שמאפשר הנאה מהשמורה מבלי להירטב ומתאים גם למי שאינם יודעים לשחות.

עין תינא – מסלול נוח שמתחיל בבריכה גדולה שאפשר לטבול בה ולהתרענן, המסלול יוצא מהבריכה, ממשיך בתוך נחל זורם ומטפס מעלה עד למפל היוצא מצינור, המסלול הנו מעגלי.

מסלולים למיטיבי לכת בני ארבע-שש שעות

זוויתן תחתון – המסלול מתחיל במסיל (נחל) שיח' חוסיין, מגיע לתצפית יפה על מפל הזוויתן, ממשיך בירידות ובעליות, ובנופים המתחלפים משבילים בזלתיים לקניונים עמוקים ומרשימים, ועובר בבריכות שניתן לרחוץ בהן, חלקן עמוקות וחלקלקות ומתאימות רק למי שיודעים לשחות.

נחל יהודיה – המסלול מתחיל בירידה תלולה אל תוך הערוץ, הנחל מלווה את המסלול לכל אורכו עם מספר מעברים רטובים, בין השאר נגיע למפל היהודיה, הנשפך מגובה של 30 מטרים אל תוך בריכה גדולה ועמוקה, בהמשך המסלול נרד בסולם שגובהו כ-9 מטרים אל תוך בריכה אחרת, הירידה לבריכה מחייבת שחייה עם הציוד. המסלול הנו מעגלי.

נחל הזאכי – מסלול שרובו ככולו הליכה במים, לאורך הדרך ישנן מספר בריכות די עמוקות, ולכן המסלול מתאים רק לאלה שיודעים לשחות.

 

אפשרויות בילוי לילי עם הילדים בקיץ

לילות הקיץ החמים במרחבים הפראיים של רמת הגולן מציעים חוויה יוצאת דופן. מספיק לדומם לרגע את המנוע של הג'יפ, או לעמוד שקטים בחיק הטבע ולהקשיב… כדי שהטבע הלילי יתחיל להתגלות אלינו במלוא עוצמתו.

בעלי חיים רבים מעדיפים להיות פעילים דווקא בלילה מכל מיני סיבות, כי קריר יותר והם יכולים להיות יעילים יותר מבחינה אנרגטית, או כי הטורפים שלהם נמים את שנת היופי שלהם ומאפשרים להם לקיים את שגרת חייהם באין מפריע.

כך או כך, עבורנו, הטיול הלילי מספק שלל חוויות ואפשרויות ללמידה ולתצפית על בעלי החיים באווירה לילית-מסתורית ובשעות היחידות בהן הקיץ הישראלי נעים גם בלי מזגן.

טיול עששיות – טיול מודרך, רגלי או רכוב לאור עששיות, שמעבר לקסמן, מאפשרות גם תצפית בלתי אמצעית על בעלי החיים הליליים.

ספארי לילה – טיול ג'יפים לילי בליווי מדריך בעקבות חיות הלילה.

קומזיץ לילי – סיור מודרך, רכוב או רגלי אותו נקנח בקומזיץ לילי.

(הקומזיץ מתאים ל-20 משתתפים ומעלה ולא מתקיים באוגוסט ובחגי ישראל)

 

אפשרויות לינה למשפחות – מושב רמות קיץ 2017

בתי נורית – 9 בקתות במתחם המתאים למשפחות עם ילדים, כל הבקתות מצוידות בג'קוזי, סלון, מטבחון מאובזר, טלוויזיה בלווין ומרפסת פרטית.

במתחם תוכלו למצוא חצר מרווחת עם פינות ישיבה מוצלות ומקום למנגל.

בקתות בלבן – מתחם צימרים במושב רמות, ובו 13 בקתות בוטיק יוקרתיות המוצעות למשפחות ולזוגות.

צוות פלגי בזלת ישמח להפנות אתכם גם לאתרים נוספים המציעים לינה למשפחות בכל רמות המחירים.

 

נופש אתגרי ואטרקציות נוספות לבילוי משפחתי בקיץ

אבו קיאק – האתר מציע שיט על נהר הירדן בקיאקים ובסירות.

כל מי שמזמין את אחת הפעילויות של פלגי בזלת נהנה מהטבה מיוחדת באבו קיאק.

חוות רמות – אורי וג'סטין פלג ישמחו להציע לכם מגוון טיולי רכיבה על סוסים, לקוחות פלגי בזלת יהנו מהטבה מיוחדת בהזמנת טיול רכיבה.

טיולי שקיעה וזריחה – טיולי ג'יפים מודרכים עם פלגי בזלת, שבמרכזם תצפיות מרגשות על השמש בשעותיה היפות – כשהיא עולה במזרח או מעריבה בסופו של עוד יום, הכינו את המצלמות.

By | 2017-05-28T14:40:40+03:00 מאי 28th, 2017|טיולי ג׳יפים ומשחקי שטח, סיור עששיות וספארי לילה, רעיונות לטיולים בצפון|סגור לתגובות על מה עושים עם הילדים בחופשת הקיץ 2017 בפלגי בזלת
שינוי גודל גופנים